صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۲
کد خبر: 14710
گزارشگر: 306
۴۲۹
۰
۰
۱
مدیر کل استاندارد یزد

حادثه ترن کودک شهر شادی یزد،در دست بررسی است

حادثه ترن کودک شهر شادی یزد،در دست بررسی است
یزد - حادثه از ریل خارج شدن ترن کودک شهر شادی یزد، که منجر به آسیب دیدگی دوکودک گردید، در دست بررسی کارشناسی و تخصصی است
آسیانیوز / یزد ؛ به محض اطلاع ، با حضور مدیرکل و کارشناسان ذیربط، نشست بحران و اضطرار تشکیل و جزییات حادثه بررسی شد.
سپس مسئولین مربوطه به صورت گروهی به محل حادثه در پارک شادی یزد مراجعه واز نزدیک از تجهیز مورد نظر بازدید، تصویربرداری و این وسیله تا اطلاع ثانوی  جهت بررسی کارشناسی توسط کمیته تخصصی ملی و استانی پلمپ گردید.
برپایه این گزارش، مسئولین اداره کل استاندارد استان یزد، ضمن حضور در بخش ICU بیمارستان شهیددکتر رهنمون یزد،از نزدیک روند درمانی حادثه دیدگان را نیزبررسی کردند.
مدیرکل استاندارد استان یزد ضمن اظهار همدردی با خانواده مصدومین، به خبرنگاراداره روابط عمومی و اطلاع رسانی گفت: مجوز بهره برداری استاندارد از اینگونه تجهیزات، توسط شرکت های بازرسی بخش خصوصی صادرمی شود، که مجوز کار و ارائه خدمت این شرکت ها نیز، توسط مرکزملی تایید صلاحیت ایران(NACI) صادر می شود.
وی افزود: به منظور بررسی دقیق ابعاد حادثه، ضمن فراخواندن نمایندگان شرکت بازرسی صادرکننده مجوز و تاییدیه تجهیز ترن کودک، تمامی مستندات و مدارک بازرسی جهت ارائه به اداره کل استاندارد و سازمان ملی استاندارد، درخواست شد.
مطهری تصریح کرد:دربخش دیگری از اقدامات، خواستاراعزام نماینده و کارشناسان متخصص شرکت مذکور، برای پاسخگویی به حادثه رخ داده از تهران به یزد شده ایم، تا ضمن بررسی تخصصی و دلایل رخداد این حادثه، دفاعیات خود را نیز انجام دهند.
این مسئول گفت: با تشکیل کارگروه ویژه، این موضوع تا بررسی کامل و تخصصی و کشف علل حادثه دنبال، ودرصورت اثبات قصوروجرم، متخلفین اعم از شرکت بازرسی و تایید کننده یا بهره دار به مراجع حقوقی و قضایی جهت اعمال قانون معرفی می شوند. 
درپایان ازتمای خبرنگاران، رسانه ها و مردم شریف استان درخواست می شود، اخبار و گزارش های صحیح پیرامون این حادثه و موضوعات دیگر را از طریق سایت رسمی اداره کل استاندارد استان یزد، تلفن چهارشماره ایی 1517 و کانال ایتا به آدرس@yazdstandard دنبال نمایند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

حادثه ترن کودک شهر شادی یزد،در دست بررسی است ، مطهری مدیر کل استاندارد یزد

https://www.asianews.ir/u/acf
اخبار مرتبط
یزد - مدیرکل اداره استاندارداستان گفت:بازرسی از واحدهای تولیدی استان یزددر سال1401 درمقایسه با مدت مشابه سال ماقبل آن پنجاه و پنج درصد رشد داشته است
یزد - مدیرکل اداره استاندارداستان گفت:بازرسی از واحدهای صنفی سال1401 درمقایسه با سال1400دراستان یزد25 درصد رشد داشته است
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید